2015. április 7., kedd

Kékes-Szabó Andrea: Agyamra megyek!

 Anno 10. rész

...avagy Hogyan szerezzünk vissza egy pasit 10 nap alatt?





„Az első sms-t teljesen lazára vettem. A másodikban megkérdeztem, mikor szándékozik válaszolni az elsőre. A harmadikban azt tudakoltam, mi az a halaszthatatlan teendő, ami meggátolja az írásban. A negyedikben közöltem, hogy részemről ennyi, befejeztem, és azt csinál, amit akar. Az ötödikben elküldtem valahova az Egyenlítő környékére. És mindezt egy röpke óra leforgása alatt.”
Az írónő fiatalosan, amolyan "szexésnewyorkos" derűvel ír arról, hogyan is akarja Nóra, egy fiatal lány visszaszerezni a nagy Ő-nek hitt férfit, aki otthagyta a nagy esemény előtt. Közben rájön, máshogyan kell hozzáállni az ügyhöz, máshogyan kell élni, változtatni kell saját magán, s egyszerűen csak ÉLNI kell! Barátnői, Dina és Melinda, valamint édesapja pszichológus barátnője, Irén is a segítségére vannak, hogy elérje célját, végül pedig másik férfihoz sodorják az események. Üdítő történet arról, hogy néha sodródnunk kell az árral, és nem minden áron kell visszaszerezni azt, akit elvesztettünk, hanem egyszerűen elengedni őt. Hogy visszataláljon? Olvasd el, s megtudod! Aki szereti a négy New York-i csaj, Bridget Jones történetét, vagy egyszerűen egy könnyed, mégis tanulságos könyvre vágyik, az garantáltan nem tudja majd letenni! 


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése